ing. Martina Kočí - bič na kila navíc!

pořiďte dárkový poukaz
Praktické info

 / Jak správně hubnout

Snad každý touží zhubnout pár kilo, ne každý se ale v tomto směru setkává s úspěchem. Ať už se jedná o 5 kg nebo mnohem více, pro každého jsou to kila, která mu chybí ke spokojenosti a nutí Vás stále si jimi zatěžovat hlavu.

Největším problémem při hubnutí je hladovění , které je nejrozšířenějším mýtem mezi „dietáři“.
Jíst co nejméně, nejíst po 17. hodině, nesnídat, nesvačit, a podobné nesmysly jsou nejčastější příčinou neúspěchu v hubnutí, ale zejména zdravotních problémů.

Dalším nešvarem jsou „zaručené“ diety, jako jsou např. tukožroutská, Atkinsova, Margitova, nebo jiné jednostranné diety, které všechny slibují výrazné zhubnutí za krátkou dobu.
Všechny mají dva společné nedostatky – jsou pro všechny stejné a výživově velmi nedostatečné. Podrobnosti o nevhodných dietách najdete zde.

Základem zdravého a zejména trvalého zhubnutí je pro každého něco jiného. To, co zabere na Vás, nemusí zrovna zafungovat na Vašeho souseda. Jednoduše proto, že jeho tělo funguje zcela odlišně. Je na tom jinak po zdravotní stránce, jinak se stravuje a jinak se také pohybuje. Pokud tedy skutečně stojíte o to zhubnout, je potřeba se řídit těmi správnými pravidly, které jsou platné právě a jen pro Vás.

Zdravě a trvale zhubnout trvá delší dobu. Jakékoli rychlé metody jsou pouze cestou k jo-jo efektu a následkům na zdraví. To, co vede ke ztrátě kil, není tedy žádná „dieta“. Je to jiný způsob přístupu ke stravování. Z toho vyplývá, že nestačí pouze 2 týdny hladovět nebo jíst jen tukožroutskou polévku. Skutečné zhubnutí trvá mnohem déle a je tedy potřeba k němu přistupovat tak, aby se to dalo zvládnout. Vaše strava musí být pestrá, ale hlavně Vám musí chutnat! Pro inspiraci se můžete podívat na nějaké recepty , které do svých jídelníčků zařazuji. A dokonce i nějaký ten „prohřešek“ ve formě něčeho nezdravého je povolen. Jen je nutné dodržovat střídmost. Ale např. 2 skleničky vína nebo dezert a čokoláda 2x týdně není na překážku. Součástí hubnoucího režimu je i pohyb. Rozhodně se ale jedná o doplňující prvek, strava je naprosto rozhodující. Pokud nezměníte jídelníček, hodinová jízda na rotopedu denně nebude k ničemu.

To nejdůležitější, co ve změně přístupu hraje roli, je správná motivace. A pro rodiče je to jednoznačné – zdraví Vašich dětí! Uvědomte si prosím, že to, jak se stravujete, přebírají automaticky i Vaše děti. Čím dříve se naučí zdravě jíst, tím lépe. Naopak nezdravé návyky si s sebou ponesou celý život a budou se jich zbavovat jen velmi těžce.

Změna bude prospěšná nejen pro Vás, ale i pro Vaše okolí. Stačí mě jen kontaktovat a já se již postarám o Váš lepší životní styl a o úspěšné a trvalé zhubnutí. Připravím Vám na míru nejen jídelníček, ale doporučení k celkové životosprávě. Věřte, že výsledky pocítíte velmi záhy – budete se cítit daleko lépe, energičtěji a budete mít větší radost ze života. Mám to vyzkoušeno nejen na sobě, ale na spoustě spokojených klientů.